تقویم آزمون‌های آیلتس

آیلتس کامپیوتری یا IELTS Computer-Delivered نوع جدید آزمون آیلتس است که با کامپیوتر برگزار می شود. این آزمون سه مهارت Listening, Reading و Writing را با رایانه در سنتر آیلتس از شما تست می گیرد اما مهارت Speaking همچنان به صورت حضوری برگزار می شود. تاریخ های آیلتس کامپیوتری بسیار متنوع هستند و معمولا در تمام روزهای هفته در شیفت های صبح و عصر برگزار می شوند. بسته به مرکزی که انتخاب می کنید تاریخ ها و ساعت های موجود به شما اعلام می شود.

زمان برگزاری IELTS در مراکز مختلف در ایران

تمامی مراکز آزمون IELTS در ایران در این زمان های بالا ملزم به برگزاری آزمون هستند. بدیهی است آموزشگاه زبان ایران آکسفورد هیچ گونه دخل و تصرفی در این زمان ها ندارد.

آزمون آیلتس معمولا ۴۸ بار در سال برگزار می شود. به صورت متوسط در هر ماه ۴ تاریخ برگزاری IELTS وجود دارد.

زمان برگزاری IELTS در مرکز ایرسافام

مرکز آزمون IELTS ایرسافام در سال ۲۰۲۳ دقیقا در زمان های ذکر شده در بالا آزمون برگزار خواهد کرد.

زمان برگزاری IELTS در مرکز دانشگاه آزاد

مرکز آزمون دانشگاه آزاد متاسفانه در وب سایت خود زمان های به روز ارائه نمی دهد. در صورت ارائه سریعا در همین مطلب به شما اطلاع رسانی می شود.

زمان برگزاری IELTS در مرکز آیلتس تهران

مرکز آیلتس تهران تقریبا در تمامی زمان های ارائه شده در بالا امتحان IELTS را برگزار می کند. البته مرکز های Offsite آیلتس تهران نیز به همین صورت در همین زمان ها آزمون را برگزار می کنند. مرکز های زیر همه از سنترهای offsite آیلتس تهران می باشند.

  • موسسه پارسیان
  • موسسه IELTS پروشات
  • موسسه آموزش عالی دانش پژوهان اصفهان

زمان برگزاری IELTS مرکز عصر دین و دانش

موسسه عصر دین و دانش همانند تمامی مراکز offsite خود در زمان های مشخص ارائه شده توسط IDP آزمون IELTS را برگزار می کند. تقریبا هر کدام از این زمان ها دو مرتبه این امتحان را برگزار می کنند و یکی از فعال ترین مرکز های IELTS ایران مرکز عصر دین و دانش و Offsite های آن می باشند. مراکز Offsite عصر دین و دانش در زیر آورده شده اند.

  • موسسه فرهنگی مهر آریا دانش
  • موسسه آموزشی علوم و فنون پاراکس